sömntuta.

japp, det är vad jag känner att jag är just nu .... hemskt :/ men ändå ganska skönt. men det känns som att jag kan lägga mig redan klockan 8 på kvällen, sova hela natten och vakna kl 06.00 och ändå vara hur trött som helst, känner mig inte alls utvilat. bölden och min förkylning tar en stor del av det..
ni skulle bara känt hur det är .. fyfan, känns som du bara vill sova och är trött, du orkar inte lyffta på armarna för dom väger flera ton, du fryser, sen svettas, du hostar för att få upp slemmet men då vill du bara spy, du kan knappt äta för der svider i halsen och mer...
känns som jag bara klagar, men det är sant. vill verkligen operera mig men dom jävla läkarna vägrar, varför? inte lönt att ta pencillin för då blir jag imun mot det.. iochmed det är så pass starka pencillin jag tar för bölden och ändå hjälper det inte.. ajja, går till skolan ändå och på min födelsedag så ska jag vara frisk, hoppas det iaf :/ men ska ju inte göra så mycket ändå så haha..
kollat på IDOL ikväll, tycker om det programet men saknar Peter svartling "stavning?" , Clabbe och dom ;p dom var grymma! hahaha.
men ska sova nu, imorgon får jag bara blogga snabbt sen ska jag vara hos min pojkvän hela helgen. blir väl någon blogg där med. ensamna hemma, hans föräldrar åker till Cypern imorgon på morgonen, fuskisarna ;p

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0