stallet, ah fyfan

vissa va er läsare vet att jag inte tåler typ.. damm,kvalster,päls,hö,halm osv. men har inte varit i ett stall på typ 4 år, så jag och mamma följde med mill&caroline till stallet där dom har Avec. jag skulle se om jag växt ifrån de, så gick in i stallet där avec stog, tror ni inte de tar 3 min sen får jag gå ut, för ögonen rann, näsan täppade igen, halsen gick åt helvete.. inte så kul, får sån panik av de.... :/
iaf, så haar jag precis kommit hem ,sitter här och nyser som en jävla idiot, AHHH! och halsen är igen täppt. not fun..

men till någpt roligare nu haha ! på onsdag så ska jag och min kära bästis, melissa till malmö för lite shopping, jatack! sen på torsdag ska jag antagligen till malmö med pappa för att hitta en vinterjacka ;p behövs ju nu i kylan (:

xoxo /celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0