tid för blogg.

nu har jag en liten tid för ett snabbt inlägg ;p verkar som jag gör så himla mycket, eller så är jag bara trött på datan ... haha ;p men det får ni leva med (; så intressant är jag inte haha.
iaf, så skolan har varit mycket bra! inga läxor, utan använder studiepassena mycket. Trivs som fan på skolan och mycket bra i klassen nu också, lite dåliga attityder då och då, men skit samma (;
Fick sluta redan kl 13.00 idag typ, istället för kvart i 3. så då blev det stadsbussen ner till stationen och sedan tåget med jessica & fanny som skulle till sin morfar.
nu sitter jag här, ska ringa rock elsy nu och telefonintervjua henne (: till ett arbete i skolan, mycket trevligt!
men nu ska jag gå igen, skriver senare (: för robin är inte här idag, så får tid till datan lite haha.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0