tröttis!

denna kvällen så kom tage tillbaka... lika hemskt varje gång! blir så himla rädd alltså, ni minns väl Tage? det är en ande som lever i lägeneheten. han bodde här innan vi flytta in, och dog i lägenheten. Han spökar lite ibland men han har inte visat något alls på länge. men idag när jag & mamma städade inför kalaset på lördag, så hade jag musik på,. givetvis! och helt plötsligt så höjde han upp till volym 32, och det är SJUKT HÖGT! precis som högtalarna ska sprängas..
& rädd som fan blir jag, och vågar inte gå in i mitt rum efter de. Känns bara som någon kollar på en, står bredvid mig och sånt.. äcklig känsla!
iaf, så sitter jag här nu, ska sova nu! sjukt trött, och tröttare blev jag när jag kollade på alla som skämmer ut sig i Idol 2008 hahaha! (;
men vi hörs imorgon! om jag hinner, har mycket att göra liksom ;p

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0