ystad en sväng.

innan kom ju jane,nicklas & jessica för att hämta mig (: på med cyklarna på bilen för att köra till ystad och fixa med dom där, ska ju på läger på torsdag så fixade det idag så kan vi chilla på torsdag haha!
sen blev det mc donalds påväg hem haha ;p & sedan statiol och ali baba i skurup. ;p
dom lämnade av mig hemma och då blev det mycket snack med mamma och sen kollade vi på lite på det om Anna Lindh .... hemskt!
iaf så ska jag packa till lägret nu, hinner inte imorgon för då är det en speciell dag (; några timmar kvar bara hahhaa! fräckt fan, men känns som vanlig dag, + att denna dagen kännts förjävlig.. men det löste sig tillslut, tacka gud för det. <3
men skriver innan jag ska sova!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0