Fredag!

godmorgon härliga fredag(:'

igår så blev det ju hem till robin efter svedala, oxch duscha sen kom krille och fidde så stack vi tillLödde där det var streetrace. träffade dennis&timmi där, sen gurra,micke,sara,mandy och jennnyy! länghesen jag träffa jenny.... aw<3 saknat dig gumman :/ SVIN KALLT IGÅR IAF! fyfan vad jag frös... sjukt, blev vidare tilllandkrona sen för polisen kom men direkt ´när man kom till landskrona så var polisen redan på på plats så det blev hemåt till skurup där jag blev avsläpt, klockan var väl halv 12? så då blev det sängen.-

idag vakna man kvart i 7 och bara käka frukost och stack till tåget, orka inte fixa mig alls..så trött! efter skolan blir det till pappa och fira han lite sen ska jag hem och fixamig och packa sen bär det av till trelleborg då det blir massa mys, hämtmat och film för vi firar 10 månader!<33

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0