JÄVLA TEMPRAMENT ;p

hejhej hemska jävla idiotiska dag ;p

fast lite kul är det ändå att sitta nu efteråt och tänka på hur förbannade vi var.
vi hade idrott och då skulle vi ha power walk. vilket vi trodde va ner till stranden som hon sa sen avslappning där och gå tillbaka till skolan, men NEEEJ! utan NER på stranden, få sand i mina vita skor, motvind och läraren är sjuk i huvudet. går 100 meter framför mig&jessica, skoskav, blåsor på tårna och allmänt förbannade, när vi va INNE i ystad så var hon 20 minuter framför oss, och vi skrek och hon väntade inte, så nära vi va på att lifta hem till skolan, ah aldrig varit så sur i skolan någongång !! nu kan jag knappt gå på mina fötter, går och haltar sånna blåser och sånt jag har, värsta bandaget på fötterna x)
nyss slutat skolan, eller nyss och nyss ;p är hemma nu efter jag varit på coop och handlat turkiska karameller. och nu är jag nyduschad och håller på och blanda en ny sats med turkisk ´peppar. har en liter med det men gör en till nu för man vet aldrig när det behövs.
nu ska jag lägga mig ner och kolla tv och sova lite, detär jag värd !!

xoxo / en utmattad celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0