Lördag!

godkväll allihop ;D

igår så blev det ystaaad för lite race och så, också såklart mc donalds med hela gänget ;p var även en runda i skurup, också träffade jag söta lilla mammmiii i ystad (: sen blev det tillbaka till trelleborg där jag mest stod och snacka med bästa denniiiis ;D & träffa även typ .. donkeyboy, jonny,danne,gurra och så (: mycket trevligt!

vaknade vid halv 11, riktigt skönt! då blev det frukooost sen så kom Linda&Magnus och då gick vi ut i solen och fika, och nu när jag duschat känns de som jag bränt mig i ansiktet haha! solen tar hårt nu i början .. man får akta sig (; ska fan ligga och steka i robins trädgård haha! iaf, så käkade jag&robin lite innan så nu har vi nyss duschat och jag har sminkat miig. sitter i hans stora mysiga tröja nu! yeey! ikväll blir det ut och sticka till Helsingborg där det är streetrace, yeey! lär väl somna i bilen idag igen, det är något mystiskt med krilles bil haha! :D hoppas på att träffa typ dennis,gurra och dom ikväll med.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0