Söndag!

Godkväll söndag!

igår så stack jag och bubbe ut, efter vi sett robinson 2009 med hans familj ;D alla var ute så det var riktigt trevligt, men kallt som fan! blev hem och sova vid 2 tiden sen vaknade vi idag klockan 11 typ, och då blev det frukost och chill sen körde han mig hem (: & då solade jag på balkongen sen blev det att handla godis sen duscha och äta framför tvn (: Kollat på Australia med mamma ;D skitbra! & ikväll blir det gossip girl, wipeout och Van vetaren!


dessa jeansen har jag letat efter överallt i malmö,
men aldrig hittat min storlek, men när jag&baby var
i stan "trelleborg" så hitta jag dom, yeeeeey! gina tricot.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0