HUVUDVÄRK... -.-

skulle ju partajas hos Camilla. men först kom micke&dennis och hämtade mig så bar det av till tobbe där dom grilla sen kom mandy&sara, också iväg till Camilla. Riktig trevlig fest. Va så kul att både Skurupsfolk och trelleborgsfolk kunde ha trevligt tillsamman, till en början..... Skivarpsfolket började bråka och sedan Fredde&Gurra för missuppattning.. palla damp! fick iallafall träffat mina gamla kompisar, nicklas,fredde,anton,lisa osv. Även tobias jacobsson kom, en gammal vän till mig som man alltid hitta på skit med ;p glad att du fått allting tillrätta i ditt liv nu. Hampe körde mig hem (:  åka traktoooor hem haha. hela grannskapet vakna ;) tacktack.

freddes JÄVLA damp mot gurra men som gjorde att 6 stycken andra blev slagna "som gick emellan" gjorde att stämningen blev på NOLL. så jag var hemma redan klockan halv 2 typ.... sjukt!

nu sitter jag iallafall här, nyss varit ute med gurra lite (: lika trevligt som vanligt.
haft sån jävla huvudvärk hela dagen.. första tanken när jag vakna "hur fana kan jag vra bakis, ahnä" men det höll i sig hela dagen och kvällen, ingen tablett har hjälp så GODNATT!

KYYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0