Ny vecka, nya utmaningar!

hejhej allihop!
denna helgen va inte den bästa.. 20års fest hos lars där det mesta slutade väldigt fel .. jag drack för mycket så låg och spydde, massa bråk men grattis till lars iallafall (:
dagen efter blev en riktigt hemsk dag. vaknade upp hos robin och kändes som jag fortfarande var full, skedde lite saker på morgonen där ;p haha! sen låg jag och kunde knappt röra mig av magont.

imorse blev det ett nytt försök med frukost på balkongen och jag lyckades! :D ingen irriterande geting som ville ta min mat. blev att ligga där i förmiddags sen datan en stund. in i duschen och nu blir det att packa för ikväll åker jag till robin (:

KYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0