Om vallåkra!

VALLÅKRA 2009.
jag kom hem i söndags eftermiddag. riktigt sjuk helg! :D
kom upp klockan 1 på fredagen då man blandade sin andra grogg, najs som fan! festade hela dagen sen ner i byn på eftermiddagen. 15 pers satt på 240in ! och då kom polisen, 1500kr i böter för otåligt last :p hahahah! sjukt! festen fortsatte iallafal på campingen, riktigt najs! tills jag blev anklagad att jag varit otrogen men det var inte jag, utan en annan blond tjej ;S palla!!

på lördagen så regnade de.. blä! in till badhuset med robin,mindie&mulle för bastu och dusch! ren och lukta gott! skönt! sen ner i byn på kvällen där alla börna och levde livet, en massa drickande där med :D yeey!

söndagen blev det träffen sen hemåt :D  sen på måndagen blev det till älskling och mysa sen hem idag ;p




kyysss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0