14 december.

nu närmar det sig julafton ännu mer, jag har till och med fått lite julkänsla :D vilket jag är glad över för det brukar jag inte ha..

skolan har varit lugn och skön, håller på att göra klart arbete nu inför jullovet, sen klarade jag körkortsprovet F! Glad som fan över det, så nu är alla teoriprov snart klara, ett steg närmare körkortet.
efter skolan blev det till mammas jobb och hjälpa dom duka inför julbordet som dom skulle ha imorgon, sen gå runder i skurup för att hitta sista julklappar. Hittade till min pojkväns mamma&pappa och nu har jag bara kvar till hans syster och en sista till han själv. Skönt!

väl hemma så blev det att skriva julkort, duschen sen satte vi igång filmen Taken. Riktigt bra! Handlar om Kim "en tjej" som vill åka till Paris med sin vän Amanda men måste ha pappans underskrivt att hon lämnar landet, och väl i Paris blir dom båda kidnappade av Albaner som håller på med Trafficing, så dom blir prostituerade men Kims pappa åker ner i Paris "ex: CSI" så får man vara med om hans s.k. "äventyr".

Nu ska jag plugga på naturkunskaps provet vi har imorgon sen sova.


KYYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0