21 december, dålig uppdatering.. sorry

Denna helgen har det varit dålig uppdatering för att dom inte haft internet. men hoppas det blir bra ändå ;)

I fredags tog jag tåg och buss till trelleborg hem till robin, där det absolut inte var någon hemma. Kollade på tv och någon film, sen somna jag också väckte min pojkvän mig med en godispåse (; haha! Blev en lugn, tråkig men skön fredag.

vaknade på lördagen och det var sjukt mycket snö ;o paniiik! aldrig sett så mycket snö, robin gick ut och skotta en massa sen blev det typ mest mys under dagen. Gjorde pepparkakor med glasyr och fint haha. Längesen man gjorde egna, har alltid köpt färdiga. Ut på kvällen med alla. Småvägar och sånt så körde vi av.... men kom loss efter många om och men!

Söndagen blev att hälsa på hans faster sen hem till Timmi´s nya lägenhet, världens finaste lägenhet alltså!! :D vill ha den, nyrenoverat och överfin. 1½:a . sen blev det mest hem och ta det lugnt och på kvällen blev det ut en liten sväng. Fick stanna i trelleborg p.g.a. vädret, men jag överlevde ;) tog bussen till skolan imorse men hem igen klockan 11, haha!




KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0