lång dag.

efter skolan blev det lite affärer tillsammans med Fanny och Anton då jag handlade julklapp till min pojkväns syster (: sen blev det tåget hem då jag stack till mammas jobb och hjälpte dom med deras julbord i några timmar. är hemma nu, skönt! blir väl att slöa i soffan idag med mamma.

som ni vet, bor mina systrar i Norrköping och jag träffar dom inte alls ofta. har mer kontakt med den ena, och hon fick en liten dotter förra veckan, femte barnet! 3 pojkar och 2 flickor och en moster som är överlycklig över busungarna! :D Fick ett mms på den lilla flickan, idag. En liten, mörkhårig trollunge. Sen fick jag även bild på den näst yngsta, Valle. Det är världens góaste ungar och jag saknar dom varje dag för jag träffar dom typ bara 3 gånger om året, vilket är hemskt. men ska börja ta tåget upp lite oftare!


Den lilla flickan

Valle

KYYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0