Nu är julen över.

på julafton så blev det att vara hos min morbror, eva och min kusin tillsammans med min kusins chihuahua (: öppnadde mina julklappar där som var : Spa-saker, nagellackstorkare, kläder, pengar och sen körde vi till trelleb org, så släppte mamma av mig hos min pojkvän där hans släkt var. Öppnade fler julklappar här, nattlinne, OCbox, dvd, nalle,halsband (: tacktack.
lekte julklappsleken här också, fann en mugg och godis haha! Sen blev det att lägga oss.
mellandagsrea lite dagen efter, också givetsvis massa mys!

idag har vi varit uppe tidigt på mellandagsrean, handlat en kamera sen bara en kofta, skjorta och ett par stövlar. Skit dålig mellandagsrea här nere om jag själv får säga de.... typ bara skitkläder på rean..

men nu ska jag fortsätta rensa hos min pojkvän med honom ;)

KYYSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0