Friday night!

idag blev det praktik till 12 bara, så det blev en runda hem i min extra familj "som det va förr ;p "Familjen Overgaard. Träffa då Paaj, vilket va sjukt längesen. kul att se dig (: Sen träffa jag även lilla DINOOOOO :D Du har allt saknat mig haha. Också såklart min bästa vän, melissa. satt och snacka massa skit sen blev det hem till mig en runda sen MALMÖ STAD (; haha!

där fynda melissa ett par byxor, "äntligen" Sen hitta jag en present till min kära pojkvän (; grauuw på de! skönt att äntligen umgås med min bästiis igen, vi har mycket att ta igen haha ;p

ikväll blir det ut i trelleborg, med carro&dennis. underbaringarna <3 så vi får se vad kvällen har att erbjuda (:

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0