Gott nytt år.

hade tänkt att berätta lite om hur min nyår va, för er som är nyfikna (;

först åkte jag till Zabbe på förkrök med Carro,Limpan,Ägget,Mathilda och Madde. sen blev det vidare ut till lilla beddinge där Jesper hade fest, stooort va det (; sjukt kul hade jag, jesper hade en hel flaska turkisk peppar, tror ni inte jag blev bjuden på en shot direkt och sen va jag fast i den, Shota sånt hela kvällen så det slut med att hela kvällen blev en ända stor lucka ... ;p not good, men kul hade jag.

trist att folk ska börja bråka bara, och värsta är att lilla jag tror att jag kan gå imellan men sluta med att jag fick en smäll på min lilla näsa hahaha! ah guud..

iaf så åkte jag till trelleborg vid 4 på natten med Ruda "min chaufför" med gurra,simon & micke, slutade med att hela jag va klibbig, fan dom tappa en cider på mig, TACK. haha (;

Tack för en riktigt sjuk kväll ;D



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0