HELG (:

godkväll läsare, hoppas allt är bra med er (:

fredag igår, & sista dagen i skolan för min del, skönt som fan! nu blir det praktik i 4veckor sen lov direkt efter, tackar. För er som är nyfikna eller intresserade så ska jag vara på ett LSS boende, det är ett boende för handikappade människor som behöver mer hjälp för att klara av deras vardag. kommer bli intressant.

på kvällen så åkte jag med Jane "jessicas mamma" till trelleborg, där hon lämna mig hos robin (: tack! Satt och åt glass tillsammans med hans föräldrar sen in på rummet och kolla på en film med jennifer Aniston. härligt. Sen blev det maaassa snack så vi fick reda ut allt klydd och sånt, väldigt skönt att få prata av sig, känslorna välde ut (: så nu hoppas vi på att denna sista chansen blir bra, för jag orkar inte bli sårad mera .. så nu håller vi tummarna<3 min pojkvän, & jag. loveu.

vaknade och då blev det film sen kom hans mormor&morfar (: trevligt. så söta (a sen gick vi till Willys där Ville kom och hämta mig, sen blev det Skurup. & nu sitter jag bara vid tv med mamma&ville, och gör absolut ingenting .. vill verkligen ut ikväll men vad ska man göra :/ ..

xoxo /Celina
loveu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0