läkare *2

hejhopp läsare (:

igår var jag hos läkaren, och även imorse för massa blodprov. Va tvungen att ha fastat så blev imorse klockan halv 8..... -.- segt som fan! menmen.. Hade bra blodtryck och blodvärde, och mitt urin va bra (: så nu är det ett mysterium. Nu ska mitt blod skickas vidare till labbet där jag får svar från om några dagar om det det är för fel på mig ;p

när jag kom hem så blev det sängen igen och sov till 12 typ, sen dammsuga jag lägenheten och rensa lite bland mina saker. Så det ser väl lite bättre ut nu haha (;

min lärare ringde nyss mig, hon fråga hur de va med mig efter operationen sen fråga hon lite om hur jag&jessica skulle börja den nya kursen, vi fick ju en uppgift innan jul att berätta om nya kursen för resten av klassen (: kulkul.

nu ska jag snart gå ut lite, få lite frisk luft. & Köpa turkisk peppar haha! börja göra ny shot nu igen ;p

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0