LEDIG ;D

hejhej söta läsare!

idag så blev min dag bättre än igår, men känns inte riktigt bra ändå ... blir att knapra tabletterna nu så jag mår bättre psykiskt och allt.

vaknade vid 9, och var LEDIIIG (; så då blev de tåget in till malmö och när jag sen satt på bussen mot dalaplan så blev jag yr igen, fuck också!... men det blev bättre sen.. sen har jag värsta mensvärken, palla... bättre om killarna fått de (a haha!

in och byggde naglarna hos sandra, och snacka en massa skit ;D alltid trevligt. blev nöjd med naglarna idag igen, som alltid då haha. sen blev det en snabb runda i stan, där jag handla strumpbyxor (: behövdes, för när jag byggt naglarna så råka jag dra itu mina :( haha... fan alltså.. inte råd med sånt nu, ska ju spara till min hemliga sak (; haha! 3000kr.. usch ja..

nu på kvällen gick jag&mamma för att sola, sen efter vi gjort de så handlade vi lite mat också blev det toast här hemma. mumma (; sen nu har vi kollat på generation fett, usch blir så äcklad av all friterad mat.. blä ;p 
3 år och väga 30kilo, INTE MÄNSKLIGT ;O UUUSSCH!


rosa kryss, prickar och ett R som står för min pojkvän <3

gonatt haha!
xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0