MYS

hejhej mina små, söta läsare!

har tyvärr inte blivit så mycket bloggande nu för min del. Började min praktik i måndags på ett LSS boende i Skurups Kommun. Sen har min kära pojkvän sovit där från måndags till nu, då han precis åkte hem :( ... 

dessa dagarna har varit så sköööna, men man får inte mycket sömn känns de som så inatt blir det sängen för mig själv och en massa sova, börjar jobba imorgon klockan 12 - 20 ... cp drygt men ja!

Praktiken har varit ganska seg hittills, var inte alls som jag trodde. skulle arbeta med handikappade men istället arbetar jag med psykiskt sjuka människor som bara sitter i deras lägenheten och glor rakt in i väggen, alltså finns de inget jag kan göra, hur bra är de för mig och min praktik liksom ;s får hoppas det blir bättre ...

xoxo /celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0