ny termin.

godkväll läsare (: allt bra med er idag? Själv är det faktiskt riktigt bra, inte känt mig yr på hela dagen (:

första skoldagen idag då, blev upp kvart över 6 sen tåget 07.15 .. buuuh :'( det är så hemskt, man blir så trött av att se alla trötta folk, och tänka på hur mycket baskelusker det kommer när alla gäspar haha!

skolan va väl helt okej, gjorde inte ett skit idag (: snacka om praktiken, åt vår konstiga skolmat haha, sen blev det en film, som typ ... suger snopp, men slapp lektion iaf. göra et litet arbete om de, vilket jag gjorde när jag kom hem "stud" nej men hade inget för mig haha ;p ..

blev tvätta och sånt här hemma, sen nu datan, massa msnsnack sen blev jag lite lunarfreak idag. gjort om min press, ah han är så söt. sköldpaddan från "Andra sidan häcken" G-G-G-GULLIG!

nej nu blir det snart sängen, men ni får ha det så bra .D

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0