praktik.

Hejhej!

idag blev det sovmorgon för min del, vaknade vid 11, sen låg jag och sträckte på mig en massa ;D Riktigt chill att slippa vakna av alarm. Sen gick jag till byn en runda och kolla runt där (: Sen hem igen då jag käka frukost och sen klockan 2 började jag praktiken också slutade jag 18.00 då jag skynda mig hem för att kolla handbollen ;D Sverige - Slovenien.

nu sitter jag här och inte en jävel är inne på msn :( .. & ingen älskling som smsar.. trist läge, imorgon börjar jag inte förän 17.00 för jag ska med på Boccia. Så sova länge imorgon igen, sen tvätta, duscha och käka middag för en gång skull.

fick mina provsvar från varför jag svimmat en massa.. vill inte berätta massa om det här, men har med min mat att göra och massa ämnen jag saknar ..

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0