sentsent.

igår blev det in till stan tillsammans med Jonny och Danne där det blev ut och penta och sånt. Blev ut på isen för dennis s70 och sånt, tänk så hade det hänt samma sak som med oss ;p haaha! blev ut på Flaningen också där vi mest stod på isen och frös haha. riktigt kallt, och halt men jag trilla inte iaf haha (; stolt :M
Hampe hoppa in där bak hos mig sen, för vi skulle till malmö för att äta på stippes, sen blev det ikeas parkering, halt ;p

kom hem vid 4 tiden, sen blev det datan fram till 6 då jag äntligen fick sova haha(; riktigt trött, så jag vakna inte förän klockan 1 idag typ, fyfan, vänt på dygnet. hur ska jag kunna lägga mig vid 11 och upp 6, sen .... hemskt! men nu börjar trelleborg skolan/jobb så ikväll blir sista sena kvällen, så lär vända tillbaka dygnet direkt ;D

riktigt trött, och frusen så nu blir det ett varmt bad (; & vet ni vad? Min kära melissa kommer hem imorgonkväll <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0