sista dagen på jullovet ..

godkväll läsare!

idag är min sista dag på jullovet .. känns hemskt att säga det men det är sant ;p Imorgon börjar jag klockan kvart över 8 som vanligt, sjukt ;o ... menmen! går i skolan fram till veckan är slut, alltså bara 3 dagar. Sen ska jag ut på praktik i 4 veckor, vilket kommet bli skönt. slippa pendla ;p

min praktik kommer vara i Skurup då givetvis, hos förståndshandikappade (: kommer bli intressanta veckor och man värdesätter nog människor olika efter man varit och sett hur dom har det och hur lyckliga dom är även om dom inte är friska osv.

ikväll börjar andra avenyn, det får man inte missa ;D yeeey! sen blir det nog inte så mycket mer ikväll, ska försöka lägga mig tidigt .. se hur det går haha!

xoxo /Celina
blir en tatuering innan sommaren med, en stooooor i sidan av magen, alltså HELA sidan (: yeeeah I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0