sjukhus .. igen..

igår kom mulle,ägget&limpan för att hämta mig i skurup. vi stack raka vägen in till MAS sjukhus i malmö där robin ligger för gallsten och väntarp å operation....  han såg inte ut att må bra, men vem gör det på ett sjukhus liksom, usch inte kul.. Dom skulle duscha han och sånt så vi stack till Returbilen och kolla lite sen till Pizzahut för lite mat, pinsamt att äta med en bonde, en arbetsklädd och en som galer massa snuskord ;p hahahha! nej gud.... körde tillbaka till sjukhuset igen, stanna i 1 timme typ, sen skulle han ner och röntgas <3

efteråt blev det biltema och sen tillbaka till trelleborg där dom börja bygga om äggets avgassystem ;p ni suger, hahahaha ! giick åt helvete tills mulle kom tillbaka från att han ätit. Lil donkey kom sen också, och efter 3 timmars kyla utan resultat så stack jag&lil donkey ut i trelleborg (: najs! vid halv 11 åkte lil donkey hem så då åkte jag med limpan, snacka med carro,jesper och sånt sen kom gurra,sara,carro och dennis ut (: och MANDY HAR KOMMIT HEM FRÅN BRASILIEN (: <3

nu ska jag äta frukost, sen iväg till malmö för att hälsa på robin igen, nu ligger han under skallpellen och blir opererad.. så jag&carssa ska dit vid 4, då fick vi komma och hälsa på iochmed han behöver vila och sånt ..... usch :/

xoxo /Celina
ha en trevlig dag (: har många av er börjat skolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0