svimma -> malmö.

idag så blev det tåget till malmö 10.25 . dock ingenrolig resa ... stod upp för därva inga platser, och när vi kom förbi oxie så kände jag att jag fick ont i mitt skelett, haft lite problem med de nu sista tiden ..  så jag började strecka ut de, sen började jag svettas och få mer ont i skelettet och sen började de att bli svart för ögonen så jag tog upp telefonen snabbt för att smsa mamma, men hann inte utan small i golvet på tåget, sen vakna jag och satt i en tjejs säte. hon rysste mig och försökte få liv i mig, och tillsist vaknade jag halft. tackade hela tiden men vill ha hennes namn, ålder och nummer. vill tacka hon <3 Det va riktigt läskigt, glad att det finns personer som bryr sig, så väl framme i malml vaknade jag haft till liv så hon hjälpte mig till pressbyrån för att handla en dricka till mig och sen satte hon mig på bussen mot dalaplan. <3

framme i salongen där carssa & sandra väntade , blev att bygga naglarna och dricka massa .. iusch hemskt! äcklings naglar, älskar dom som fan !! sjukt snygga, carssas blev grymt coola.

vidare till att äta kebab vid sjukhuset sen gick jag&carssa till robin på sjukhuset, carssa gick efter 1h men jag stannade lite längre, sen gick jag när robin skulle till matsalen för att äta kvällsmat. (:

buss och tåg hem, där mamma mötte mig och sen handla och hem direkt. där blev det duschen och lite smink, sen orkar jag inte löshåret, är fortfarande lite yr men tagit massa tabletter nu .. blir lugn kväll i trelleborg, inget festande.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0