Trelleborg stad.

godkväll läsare. hoppas allt är bra med er, med mig är det iaf jättebra. (:

i lördags så blev det då ut med folket som jag skrev sen kom baby ut lite sen stack han tillbaka till klassträffen men klockan 3 blev det hem till han och massa mys och sen sova (: grauuw!

vaknade vid 10, men sen blev det kvar i sängen till typ 3 haha! och då blev det en varm dusch och mat. Sen på kvällen så var dennis&carro snälla och körde oss till Skurup. tacktack för skjutsen. Där sminka jag mig sen tog vi mammas bil till trelleborg (: ut och kölrde sen hem tidigt för att kolla film men vi båda somna bums, så direkt nä vi vakna så blev detfilmen. JUMANJI. riktigt sjukt bra film, Kolla på den alltså (: Sen blev det ut och köra överallt och ingenstans sen blev det en annan film närmare eftermiddagen, Hell ride. den va fet, dock inte min stil men ändå över ball (: massa pangpang och motorcyklar. sen körde vi hem till mig nyss, sen kom hans pappa och hämta han :( ..... så inatt blir det att sova ensam.

det va riktigt skönt att vara ledig på måndagen, ohyes! men imorgon blir det iväg till praktiken igen, jobba kväll dock ....

xoxo /Celina


Kommentarer
Postat av: Carssa

Börja blogga mera my darling .

Tycker jag du ska göra iaf ;)

2009-01-26 @ 23:53:16
URL: http://carssa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0