trelleborg.

godnatt läsare.

eller ja gonatt och gonatt, ska ju inte vara svikare så får sitta här ett tag till ;p

varit i trelleborg nu sjukt mycket, börjar själv säga
- vi kommer in till stan nu. istället för att säga:
- vi kommer till trelleborg nu. ah shitt, haft riktigt kul med folket, blivit sena nätter och sånt. Gillas riktigt. Idag så blev det in med limpan, ägget och mulle så blev det massa skitsnack och så sen åkte dom hem, limpan också för han skulle jobba klockan 5 på morgonen ;p fast jag blev kvar i stan med folket, så stack vi till malmö och lockarp för att käka och sen tillbaka till stan  där det sen bar sig av hemåt för min del (: tack för skjutsen.

nu är klockan 04.15 ,sent sent.. kommer vara död när skolan börjar haha! synd att alla börjar på onsdag dock.. när jag själv börjar onsdagen efter, alltså 7 dagar senare än skurup, trelleborg och malmö ;p menmen, jag överlever haha!

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0