Fredag!

hejhej hallåå (:

idag har blev det skola i någon timme bara sen blev det snabb lunch och sen på tåget med smulan & jessica :D dock fullt på tåget.. så fick stå och helt plötsligt så trillar smulan ihop ;o svimmade, så som jag gjorde fast jag var ensam.. fyfan, fick panik och försökte få liv i henne. Tina som satt på tåget såg när hon trilla ihop så hon hjälpte mig (: värsta var att alla människor bara stod och glodde snett .. inte en jävel som fråga om vi behövde hjälp !! fyfan... jag tackar tjejen som hjälpte mig, annars hade jag legat där liksom .. iaf så bar vi ut smulan i skurup sen fick tina och hennes mamma köra hon hem, hoppas allt löser sig <3
väl hemma så blev det duschen och sen testa jag min kära skinnjacka och vårskor, fan längtar haha! bestämde även med anton att vi skulle ses innan han skulle iväg till malmö, bara sätta oss och snacka skit på en bänk liksom.. men hade glömt att jag&mamma skulle få hem all kakel till badrummet idag... så jag&anton får snacka skit en annan dag.

nu lyssnar jag lite på musik, robin&ville är påväg hit till mamma&mig , sen blir det massa fredagsmys <3



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0