HELG :D

hejhej ;D förlåt för min dåliga uppdatering, men haft mycket för mig i helgen.

i fredag så kom baby hit också blev det godis,mys och så ska det låta (: givetvis somnade vi tidigt som fan haha, men det är riktigt skönt det också.

i lördag så blev det upp tidigt så körde baby,jag&mamma ett ärende, hemligt just nu i någon vecka sen får ni se vad mitt ärende va ;D vissa vet redan, andra inte. efter ärendet så blev det maaat sen körde jag&baby till trelleborg och hade huset för oss själva så då blev det melodifestivalen men sen stack vi ut då vi åkte med mindie och denniiiis ;D yeeey så trevligt! blev bl.a. svedala under kvällen sen körde vi hem vid 1 tiden, så blev det sängen och somnade buums.

vaknade idag vid halv 11, riktigt skönt! blev att kolla på high school musical 3 då, ahhh älskar dom filmerna alltsåååå! sen körde vi och handlade till maten och sen till Ö.grevie för att kolla en sak. sen blev det att äta grillat sen körde svärmor, svärfar, robin & jag till lund för att hälsa på i hans systers lägenhet ;D blev massa WII spelande sen kolla vi gossip girl och fikade. Va hemma vid 9 och då blev det snabbt duschen sen beck tillsammans med mamma  ,D & nu ska jag snart sooova.

xoxo /Celina
tack för en underbar helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0