Måndag!

godmiddaaaaag! solsolsol , jipppiii #

igår så följde baby med mig till skurup där det blev Langos med hela familjen sen äppelkaka, och då tappade jag min piercingkula, både jag och rtobin körde något på golvet men tänkte inte mer på det sen sa robin:
- har du satt i läkestav eller hur fan ser piercingen ut? FUCK... det va kulan jag tappat, får den aldrig att sitta så bra, så får be robban på india göra de när jag är i malmö nästa g ång (: ...
blev gossip girl, wipout och sanningens ögonblick på kvällen och en himla maassa mys, sen somnade jag med en gång (;
& imorse vaknade jag vid 6 av robins klockan, han skulle hem till trelleborg redan då för ville skulle köra och jobba så robin åkte med. så vaknade då men somnade om igen så vaknade jag 8 och då blev det skolan, matteprov också (: hoppas iaf på VG ..... sen nu sitter jag här hemma, nyduschad (: Ska kolla all reklam vi fått sen blir det kanske till mammas jobb, får se.. klockan är ju snart 5 redan så menmen ;p

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0