min helg i trelleborg.

helluu söndag (;

i fredags så kom dennis&carro och hämtade mig också bar de av mot trelleborg där vi även hämtade baby ;D sen blev det ut med Gurra,Micke,Elin,Alice,Marlan,Timmi,Hampe (: körde till vallåkra haha! treevligt värre, men i helsingborg så började dennis&gurra köra som fan mellan varje rödljus så kom polisen ut och vinka in gurra, så vi hade en jääääävla tur för dennis har sommardäck, inget bälte på, dimljusen på och körde för snabbt. men synd om gurra som fick 2800kr i böter och häromdagen fick han 1000kr för han kasa runt sjöormen på torget i trelleborg ;p så körkortet ligger risigt till ..... ohno my homiiie :( haha! blev hem och sen låg vi och snacka hela natten fram till 6.

vaknade klockan 10 på lördagen av alarmet för jag skulle träffa pappa lite men idioten kunde inte höra av sig,..... så jag,robin&carina stacktill malmö för robin skulle köpa en förstärkare och elgitarr ahhahaha aww (; sen blev det godmiddag på kvällen tillsammans med svärföräldrarna och sen robins mormor och morfar :D melodifestivalen och sen på tjugoårs kalas ............

söndagen vaknade man ganska tidigt också blev det lets dance repris och sen efter frukosten så gick vi till ville för mamma var där också klörde vi hem till skurup igen .. Buuuh :( <3


xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0