Söndag.

helluu & förlåt för min dåliga uppdatering .....

igår så stack jag&mamma för att hämta min bror sen körde vi till Caroline&Håkan där det skulle vara överraskningsfest för min Moster Bitte. Alla var samlade, Min morbror, mostrar, alla kusinerna, till och med Krister som jag aldrig träffar & hans dotter Camilla som jag inte träffat sen min mormor fyllde 70år, och det va x antal år sedan! kul att se hon. Sen alla som fått barn, Caroline&Håkans Liam och deras nyfödde Charlie, Krister&Hannas dotter "mitt framtidsbarn", Min kusin Jennys son Dominic! Himla kuul med småbarn, speciellt Louvis "stavning?" som är mitt framtidsbarn, ahh hon bara ville komma upp i min famn sen va jag tvungen att ta ner hon för vi skulle hem :( ..
iafså hade jag en trevlig kväll (: Sen blev det hem igen och byta om för sen kom Dennis&Tobbe, så blev det Trelleborg till resten av gänget och sen körde vi till bl.a. Ystad (: Träffa Micke&Mindie då, treeevligt<3 Sen tillbaka till trelleborg igen, men sen hoppa jag in i Mickes bil och då blev det hem, somnade dock i bilen haha!


xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0