T.

hejhopp snyggingar!

sitter och är verkligen proppmätt nu ;o ätit massa med mamma idag, sista måltiden innan helgen (; ska snart traska iväg till melissa med present och så, så blir det säkert en massa skitsnack och så som vanligt!

tänkte passa på att berätta om min helg.

imorgon efter skolan så tar jag tåget tillbaka till Skurup och går hem till pappa och då kör vi två och min bror till trelleborg för vi ska till House of pain sen lämnar dom mig hos baby där kvällen kommer spenderas mysigt framför tv och så antagligen.
sen på lördag blir det mys hela dagen och sen på kvällen åker robin på konsert så då går jag hem till ville där mamma är och sen sticker jag förmodligen ut med någon i trelleborg? sen hem till robin på natten igen,
& på söndag när mamma kör till skurup så åker antagligen robin med oss, om han inte ska jobba på måndag, jag har ju studiedag då ;D <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0