Torsdag!

hej allihop, hoppas allt är bra med er ? (: med mig är allt bra nu.

blev skolan som vanligt, tåget med jessica&melissa<3 trevligt! sen väl på skolan så blev det matte, ska nog börja läsa matte.b senare (: "även om jag inte kan multiplikationstabellen" HAHA! efter det kollade vi klart på en film, sjuuukt bra! en av dom bästa jag sett faktiskt. sen har det varit temaarbete resten men fick gå sista lektionen så var hemma redan vid halv 2 typ.
blev pappa när jag var framme i skurup, snackade lite och så. min bror ska även få glasögon (: vilket jag gillar, för han kommer passa i de, enligt mig. blev att köra en runda sen hem igen.
massa snack med mamma sen i ett varmt bad och nu har jag precis provat kläder som jag ska ha på mig på kalaset imorgon, för robins kusin Jim (: 19år, grattis. så har packat allt nu, så imorgon efter skolan åker jag direkt till trelleborg och kommer hem på söndag!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0