Våffeldagen 25 mars! (:

hejhej soliga dag :D

så glad man blir när man ser att det är sol ute när man vaknar, helt vindstilla också (: blev tåget med melissa&jessica idag också var jag i skolan till halv 12 då vi slutade, blev snabb lunch sen bussen till tåget och iväg ;D hemma i skurup på stationen så träffade jag jennypenny och sarapedersen ;D yeey! trevligt. sen blev det hem och nu håller jag på och tvättar.. så man gör mamma glad (: allt är nog klart tills hon kommer hem, får man hoppas. men nu ska jag jag springa ner till tvättstugan igen, får hoppas på våfflor ikväll annars blir det nog till helgen då älskling och förhoppningsvis Ville kommer ;D


xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0