hemma.

då har man kommit hem igen! inte varit hemma sen onsdags, så var ganska skönt att få träffa min lilla mamma igen :D

igår så stack vi till mulle även fast jag inte va så sugen på det men det fick gå (: blev god mat också drack dom lite. även limpans och robins föräldrar som var där. slutade inte så bra, en familj stack hem p.g.a. bråk .... menmen, så kan de bli ibland. jag&robin gick hem, frisk luft (: också blev det några avsnitt OC innan vi gick och la oss (: Myyysigt!

idag har det varit "OC marathon" för vår del ;D & jag älskar det. haha! vid 6 körde vi hem till mig, sen lämnade han mig :( hatar de... men han kommer på onsdag igen, så det är skönt <3

imorgn börjar praktiken igen, sista veckan.

KYYSS!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0