maskerad med barnen!


idag så hade vi maskerad inne på avdelningen där jag praktiserar! :D barnen kom utklädda i bl.a. indiana jones, star wars, häxor, prinsessor, vampyror och spindel mannen. Jätteskoj att se hur alla barnen levde sig in i sin roll.
Vi började med att bjuda på popcorn och bål med frysta händer i. Sen blev det massa lekar och dans, och till mat serverades svart spagetti "maskar" och köttfärssås och till efterrätt marängswiss (;
Dagen kunde ju inte bli bättre! :D

nu ska jag hoppa i en varm dusch sen skriva klart mitt arbete (: försöka iallafall. mamma jobbar hela kvällen så är ensam vilket jag verkligen hatar......

KYYSS!
OROLIG OCH HATAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0