skvallertidning = LOVE

köpte den nya hänt extra idag när jag var och handlade! jag älskar att läsa lite kändisskvaller så man hänger med i svängarna. något som har kommit i centrum är ensam mamma söker Helena och den killen hon valde Oscar. Det är 12 år mellan dom och nu inom ett år så skulle dom gifta sig, och han har redan flyttat in hos henne och barnen. enligt mig är hon en s.k. "milf" tycker att det är förstor åldersskillnad men som sagt, man blir kär i personen och inte i åldern, men ändå. hon har 4 barn medan han fortfarande studerar.
läste även den nya HM katalogen som kom i brevinkastet idag. måste försöka hitta en nyårsklänning, vill att den ska vara som Barbie. rosa och vit (: får se om jag hittar en sån någonstans.
Nu är det snart andra avenyn.

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0