vila i frid kise...


min katt blev sämre imorse.. så min mamma åkte iväg med honom medan jag var i skolan. & klockan 11 ringde hon och sa att micke hade kommit till katthimlen. satt i skolan när jag fick beskedet, väldigt jobbigt och tårarna kom automatisk. en katt blir så mycket mer än ett husdjur, för mig iallafall. Man går hemma och pratar med honom, leker, myser, bråkar och allt med honom.
det är så tomt utan honom, vi har skrivit ut en bild och ramat in i bokhyllan med ett ljus som vi ska tända för honom .. men han har det bättre där han är nu. Nu lider han inte mer.

idag är det även 17 månader tillsammans med min kära man (:
han ligger hemma och är sjuk, och jag mår skitdåligt, så ingen bra dag...

KYYYSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0