Karakas&Magnusson AB

bara för att min kväll med dennis blev riktigt trevlig :D älskar att umgås med honom, och alla andra förstått. Blev hem till baby sen runt 1 tiden på natten och sov där.
upp tidigt på lördagen också iväg till malmöööööö :D IKEA! riktigt kul. Själv köpte jag bara ljus och en kudde medan vi köpte bokhylla, lampa och ljus till robin. Hem för att montera ihop de, & jag är bäst på att läsa beskrivningar, utan mig hade vi inte satt ihop de ;) mohaha!
rensade ut allt på rummet så det tog fram till klockan 8 på kvällen ;p då började vi göra TACCOOOOO. Sen blev det film på kvällen. Twilight, inte så bra som alla sa ;p men helt okej.
Imorse blev det Wallander - Cillisten. Sjukt bra! & nu blir det 17 again och en annan :D YEEY!
hemåt ikväll och början på praktiken imorgon!

KYYYSS!
bilder från rummet kommer nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0