Födelsedagskalas!

Klockan 3 kom min pojkväns släkt på kalas, och då var jag&robins syster precis klara med att få mitt hår lockigt ;p lite sena med tiden haha.
Blev massa presentöppning och väldigt mycket kakor!
Kollade på "alla vi barn i bullerbyn" tillsammans med robins yngsta kusin. När hon och hennes mamma skulle köra till kalaset så sa hon att hon skulle fråga robin & min några frågor och dom löd:
* Bor ni tillsammans?
* Sover ni tillsammans?
* Sover robin naken?
Hahaha! Alla började skatta när hon frågade oss frågorna och man kunde ju inget annat än att själv också skratta.
Robins syster körde mig hem till mamma (: Mysigt att vara hemma och mysa med mamma lite igen.
Blir film ikväll också säsongsavslutning av "en annan del av köping" såklart.



KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0