snö,snö, ännu mera snö...

igårkväll blev det bilträff oavsett vädret (: vi var cirka 100 bilar som sen körde runt i stan och visade upp sig. Givetvis var även polisen på plats... Inte så jättelyckad bilträff om jag får säga det, folk stack vid 22.00 p.g.a. 14 minusgrader. Bilträff ska man ha på sommaren när alla kommer ut med sina fina bilar och inte sina söndriga gamla volvo ;p
Söndagen var planerad med massa film och mys hos min pojkvän och sen vidare hem till mig för att sova här men snöade sjukt mycket när vi vakna så han fick köra hem mig snabbt innan all snö la sig mer... Nu sitter jag här hemma och kollar på reprisen av robinson 2009 :)

Jävla väder!

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0