Förbannad!

Är så jävla förbannad just nu! Läst massa artiklar om Casper El-Kaissi som försökt mörda sin 19 åriga flickvän Emma i oktober 2009. Det har nu kommit upp i rätten och han kommer få 14 år, fast blivit överklagande så får se vad det slutar på. Emma har fått brott på nässkelettet, sårskador, blåmärken, svullnader, hudavskrapningar, läppskador, ledbandsskada på höger knä, syrebristskador på hjärnan och ännu mer!

Jag förstår inte hur fan man kan vara såhär jävla känslokall! Dom två hade varit tillsammans länge och helt plötsligt händer detta. Emma har precis fyllt 20 år och hennes liv är förstört, hon lär aldrig få tillbaka hennes liv igen utan nu försöker hon tala, gå osv. Jag är röd i huvudet av den ilskan jag just nu har inom mig!!
Människor som gör så som denna Casper gjort mot sin ex flickvän borde inte få leva ett värdigt liv! Han borde få dödsstraff, tänk så många han skadat genom de han gjort! Jag vill inte ens tänka tanken på om det varit min dotter för av ren ilska så hade jag skjutit honom när han kommit ut från tingsrätten.




"Han berättar att han tidigt varnade sin dotter för den unge mannen.
- När han presenterades för oss uppträdde han trevligt. Men jag upptäckte att han använde ett annat namn än sitt egentliga och det tog inte lång tid innan det kom fram att han hade ett sjukligt kontrollbehov.
Emma försökte bryta kontakten - men det struntade mannen i, enligt Emmas pappa. Under hela våren, sommaren och hösten ska han ha skickat mängder av sms, ringt, besökt huset nattetid där Emma och föräldrarna bor, hotat och tvingat henne att följa med honom."
( från kvällspostens hemsida )


FEBRUARI 2009.
Den dåvarande pojkvännen Casper El-Kaissi Östlöv misstänks påbörja våldshandlingarna mot Emma.
28 OKTOBER 2009. Emma misstänks bli våldtagen av Casper El-Kaissi Östlöv intill kyrkoruinen i Vä utanför Kristianstad.
6 NOVEMBER 2009. Emma förs bort i bil med våld, misshandlas svårt och nästan strypt innan hon blir knivskuren i ögon och underliv och dumpas på Näsby fält i Kristianstad.
11 FEBRUARI 2010. Rättegången inleds mot Casper El-Kaissi Östlöv. Han står åtalad för våldtäkt, misshandel, olaga hot, människorov och försök till mord.
23 FEBRUARI 2010. Kristianstad tingsrätt finner att Casper El-Kaissi Östlöv är skyldig till mordförsök, människorov, misshandel, våldtäkt och olaga hot mot Emma och beslutar om psykundersökning.
7 APRIL 2010. Casper El-Kaissi Östlöv döms till tolv års fängelse för våldtäkt, människorov och mordförsök. Östlöv överklagar domen genom sin nya advokat Leif Silbersky.
31 MAJ 2010. Rättegången i hovrätten mot Östlöv börjar.
( från kvällspostens hemsida )

 

Även bilderna jag lagt upp är tagna från Kvällspostens hemsida!

KYYYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0