Söndag..


(bild från kvallsposten.se när de dansar vals)

Då var man hemma igen.. Lika tråkigt som vanligt, om inte värre för nu kommer jag inte träffa min pojkvän på hela veckan och helgen iochmed jag jobbar hela midsommarhelgen .. :/

Kollade lite på Kronprinsessans bröllop, eller jag har sagt åt mig själv att inte kolla på det men ändå fastnade jag där i cirka 3 timmar haha! 20 års festen igår var otrolig! :D hade sjukt trevligt med alla människor. Massa skratt & stojj! Blev inte så sen kväll utan vi var hemma igen vid 1 tiden. När vi vaknade imorse så blev det iväg på Drifting tävling sen hem för att kolla på Wallander - Indrivaren! SJUKT BRA! :D Nu ska jag lägga mig framför tvn sen sova tidigt i och med jag börjar jobba imorgon ...

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0