2e november

JULKÄNSLAA! :D
Snart är det jul och jag har redan fått julkänsla, jag som egentligen inte gillar julen eller när det blir mörkt.. Hrm!

Imorse vakna jag av ett sms om att mina körlektioner idag var inställda så fick fortsätta sova... Nu har jag fixat klart mitt extrajobb och ska snart köra iväg med mamma och lämna mitt avföringsprov hahaha! Det äckligaste jag gjort på länge faktiskt....

Fick världens bästa samtal idag med :D
- Jag och Annica (min körlärare) har disskuterat och kommit fram till att vi ska boka uppkörning och uppskrivning till dig.
men... Du måste ta tag i teorin! 2 prov kvar, gör dom så fort så möjligt så har du ditt körkort innan jul.
TYSTNAD
- ÄR DET SAAAANT?! :D

Kan man bli lyckligare!?

KYYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0