08.15-11.30

skön dag! eller ganska tråkigt... åkte med louise&hennes mamma till skolan, där det itne hände så mycket, blev indelade i grupper med omvårdnad, kände ingen haha x) men träffade två mycket trevliga brudar ;D
gick till saltsjöbadet, mycket varmt och jobbigt hahaha x) SKOSKAV .. hatar de!
iaf, så sov ju älskling hos mig ;p så han hade ju mina nycklar, men tur så träffade jag min bror på tåget så jag fick mammas nyckel ;D;D tacktack bror! haha.
iaf så ska jag iväg till nya klädesaffären med louise och kolla lite, var där snabbt igår och köpte ett par jeans men hann inte så mycket mer hahahahha.. hade ju bråttom ;p
älskling ska på kalas sen i eftermiddag, sen kommer han hem till mig. sover här (; han har ju alla hans grejer här, så han har inget val!
mys ikväll, sen ska jag sova hos han på lördag! ännu mer mys. gillar de !
skriver senare när jag kommer hem,

xoxo /Celina

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin blogg du har

2008-08-22 @ 13:16:17
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0