älskling (;

igår så blev det dock inget mer inlägg som jag trodde, utan jag&mamma kolla film för älskling somna i min sköna säng haha .. han var lite sjuk, halsen, huvudet och extremt trött ... blablabla, gud va killar kan klaga när dom är sjuka (;
iaf, så la vi oss vid 1 kanske också blev det massa mys sen somnade han bums, och då fick jag damp! RIKTIGT, så jag gick ut och la mig i soffan och där sov jag hela natten, vaknade vid 9 då jag kröp ner bredvid älskling som både frös och svettades ...
vi klev upp vid 2 tiden då vi käkade frukost tillsammans med mamma ;D sen kom krilleboy till oss, trevligt! fixade lite vid tv, då somnade älskling och höll om mig. aw (; började givetvis snarka så mamma&krilleboy asgarva, hahaha jag också då haha x) kollade en film, Inte utan min dotter. Rekomenderar verkligen denna sanna film, riktigt hemsk men sjukt bra.
Nu har älskling åkt hem, han skruvar nog på bilen medans han klagar över hur ont han har haha.
Ösregnar ute :'/ ,blir så deprimerad asså. fan om det är sånt väder när vi är i Vallåkra, fuck fuck fuck .......  -.-
men nu ska jag bara kolla lite på bilddagboken och bloggkoll sen blir det nog att läsa lite av min bok, nu har hon blivit bränd av hennes svåger och familj så hon ligger på sjukhus där en kvinna ska hjälpa henne att överleva och ska ändra hennes identitet så ingen finner henne igen. usch .. :'(
hörs senare!

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0